اینجا جای من نیست با لینک مستقیم و کیفیت متوسط و عالی <
انجمن ســـان فعال شد***عضویت رایگان در انجمن ســـان راستگو باش و صادق بودن ریا ندارد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 2 آبان 1393
بازدید : 1440
نویسنده : مدیر

اینجا جای من نیست با لینک مستقیم و کیفیت متوسط و عالی

فیلم اینجا جای من نیست با کیفیت متوسط و عالی DVD

دانلود فیلم اینجا جای من نیست

دانلود فیلم اینجا جای من نیست با کیفیت خوب و لینک مستقیم

منتشر کننده ی فایل : گروه استار وی

موضوع : اجتماعی

فرمت : mkv , mp4

حجم : 405 مگابایت

مدت زمان: 90 دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 1392

کارگردان : احسان حاجی‌صفری

بازیگران : داوود خورشیدی، خشایار راد، عباس جمشیدی‌فر، ساقی زینتی، سیروس میمنت، احمد پورمخبر، سیامک اشعریون، محمد رضایی، مرتضی صالحی، کاظم داوری‌نسب، حامد نیک‌بین، داریوش منصوری و رضا توکلی و …

 

خلاصه داستان : داوودی که جوانی 37 ساله است، به خاطر مشکلاتی که از طریق شرکت‌های هرمی دچار شده است، تصمیم به کلاهبرداری می‌‌گیرد که باعث داستان‌های جذابی در طول فیلم می‌شود …

توضیحات و اخبار این اثر : فیلم تلویزیونی «اینجا جای من نیست» به تهیه‌کنندگی و نویسندگی احسان حاجی صفری ساخته می‌شود

 

 

دانلود فیلم اینجا جای من نیست از سرور فایل مانی و آپلودبوی و ریوآپلود

نسخه با کیفیت :

دانلود از سرور آپلودبوی / دانلود از سرور ریوآپلود / دانلود از سرور فایل مانی

نسخه کم حجم :

دانلود از لینک مستقیم

دانلود از سرور آپلودبوی دانلود از سرور فایل مانی

تریلر فیلم : مشاهده و دانلود


کاربران گرامی سایت لطفا بعد از دانلود و مشاهده فیلم نظراتشون رو در قسمت نظرات بگن تا بقیه کاربران هم با توجه به این نظرات به خوب یا بد بودن فیلم پی ببرند .

برای درخواست فیلم میتونید از طریق صفحه تماس با ما اقدام کنید .




:: موضوعات مرتبط: فیلم , ,
:: برچسب‌ها: اینجا جای من نیست با لینک مستقیم و کیفیت متوسط و عالی، دانلود رایگان فیلم, دانلود رایگان فیلم اینجا جای من نیست, دانلود رایگان فیلم اینجا جای من نیست با لینک مستقیم, دانلود رایگان فیلم با لینک مستقیم, دانلود فيلم ايراني, دانلود فيلم جديد, دانلود فیلم, دانلود فیلم ایرانی, دانلود فیلم ایرانی جدید, دانلود فیلم اینجا جای من نیست با لینک مستقیم, دانلود فیلم با لینک مستقیم ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


مجله خبری سان

RSS

Powered By
3Un.Ir
hit counter script